אודותינו

My Feedback הוא אתר ששם לו למטרה לשפר את חווייתנו כצרכנים ממיתוג מוצרים המפורסם במדיות השונות הסובבות את עולמנו וכן להוות כלי מדידה לנותני שירות או מפרסמים בהקשר לאיכותיות השירות הניתן על ידם ו/או המוצר אותו הם משווקים.

שביעות רצון הצרכנים שימש מאז ומתמיד את היצרנים השונים כאבן יסוד במנגנון קבלת ההחלטות שלהם. עם זאת, גיבוש מידע בהתייחס לשביעות הרצון בוצע באמצעות מכוני סקרים שהועסקו ע"י היצרנים למטרה זו כאשר צבר השאלות נקבע מראש ע"י היצרנים וכוון למטרותיהם.

לעומת מכוני הסקרים הללו, אנחנו גוף נטרלי הפועל ללא מטרת רווח עסקי ולכן אינו מוכוון להשגת מידעים ספציפיים אלא שיקוף מלא של הדעות שלכם. העקרונות האתיים שלנו הם יושרה, כבוד, אומץ ושקיפות. הם מעצבים את התרבות שלנו והם הבסיס לשמנו הטוב. 

המדיה מהווה את הכלי התקשורתי המשמעותי ביותר בחיינו, אנו נתקלים במדיה בסיטואציות שונות והיא נחשבת כנדבך החשוב ביותר טרם קבלת החלטה כלשהי. לאור זאת הקמנו את האתר שלנו.

האתר מכיל סקרים הנוגעים למדיה ולמיתוג של מוצרים ושירותים ובכלל זה פרסומות, שלטי חוצות, נראות מוצרים וכן סקרים ייעודיים על שירותיות הרשויות המקומיות והעיריות.

זכרו שסקר אחד שווה אלף מילים ולכן אנחנו צריכים אתכם!

השאיפה שלנו

השאיפה שלנו לשנים הקרובות היא לזכות באמונם של צרכני מדיה רבים וזאת באמצעות עיבוד של נתוני הסקרים אשר כחברה מגוונת מייצגים את השונות האינסופית של הצרכים והרצונות שלהם בכל הקשור לפרסום ומיתוג.

אנחנו דוגלים בשקיפות מלאה ובשוויוניות בהתייחס למתן חופש ביטוי לדעות השונות של אוכלוסיית ממלאי הסקרים באתר. הפלטפורמה של האתר מהווה מבחינתנו מנגנון אשר עשוי להשפיע על מנגנון קבלת ההחלטות של המפרסמים, נותני השירות ובעלי התפקידים הבכירים ברשויות המקומיות ובפוליטיקה הישראלית.

תוצאות הסקרים שאתם ממלאים באופן אנונימי מועברות באופן מרוכז לגורמים הרלוונטיים (מפרסם, רשות מקומית, נותן שירות וכו') באמצעות מערכת לכריית נתונים וניתוח מידע המתקדמת של האתר.

העמקת המומחיות שלנו

MyFeedback מציעה את שירותיה לכל גורם אשר מעוניין לדעת מה חושבים עליו, על המוצר או על השירות שהוא מציע. שירותי האתר ניתנים באופן התואם לצרכים המאפיינים אותו.

בתוך כך, האתר דוגל בקשר ישיר ובשיווק פרסונאלי התואם את רצונותיו האישיים של מי שמעוניין בשירותי האתר וזאת באשר לנושאים אותו הוא רוצה לבחון.

נדגיש כי קשר זה הינו דו צדדי כך שסקרים אמנם מותאמים לצרכים האישיים של דורשי השירות אך נבנים בהתבסס על עקרונות השקיפות, השיוויוניות וחופש הביטוי כפי שציינו מעלה.

לזכות באמונם של צרכנים הוא פרויקט שאפתני מאתגר המניע את האתר שלנו, כמו גם רצוננו הכנה לתת במה לדעות שונות, לנטר פרסומיים פוגעניים ולהעלות על נס את הנושאים אותם נדרש לשפר.

עבור MyFeedback עניינים אלו הם המהווים את עיקר המוטיבציה והרצון להמשיך לקיים ולשפר באופן מתמיד את האתר ואת הנושאים הנכללים בו.